mandag den 20. februar 2012

Liebster blog

Jeg her modtaget denne blogaward af Grysling, mange tak.



Blog-awarden skal gives videre til 5 blogge med under 100 læsere, Ligesom gry synes jeg også det er alletiders måde for små blogge at støtte hinanden på.

Jeg vil gerne give den videre til:

1: Muslingens Mor, her er det en ung kreativ mor der skriver.

2: Fru søglimt, som deler hverdagen og strik med os andre.

3: Bella og bror, en altid glad blog, og så er jeg helt forelsket i hendes kager

4: Rix Strixerier, som jeg har lidt ondt af, hun har lige haft en uge uden lørdag (læs mere på hendes blog)

5: Súnadóttir, fordi hun strikker så fantastisk smukt (og hurtigt)


Håber I har lyst til at lege med.

1 kommentar:

  1. Har også lige givet dig en blogaward! Skønt at følge med i lidt kreativitet

    SvarSlet