søndag den 26. januar 2014

Tempelblomst

Jeg er, ligesom så mange andre, blevet forelsket i tempelblomst. Jeg strikker min i garn fra Garnudsalg.dk, en tråd af noget super kid mohair som engang blev indkøbt til et projekt der alligevel ikke kom på pindende. De to andre tråde er fra en kæmpe cone, også fra Garnudsalg, en cashmere - uldblanding i rødbrun, et kilo for 300 kr. Jeg er ikke engang halvvejs igennem tempelblomst og jeg er allerede ved at finde flere projekter (til mig selv) hvor jeg kan bruge det, det er meget lækkert.


Tempelblomst skal strikkes længere end der står i opskriften, hvordan har jeg ikke overvejet endnu, men jeg tænker at et kig på ravelry vil kunne give mig nogle ideer.
Men jeg glæder mig til den er færdig, i disse dage hvor både blæser og er sk... koldt ville den have været dejlig allerede at have i garderoben.

God søndag derude

maja

2 kommentarer:

  1. Den er super smuk den farve og opskriften venter jeg stadig på fra biblioteket...den bog er åbenbart meget hot for tiden :-) Go' aften til dig

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også til den er færdig. Du kan godt glæde dig til bogen, der er mange flotte modeller i, jeg har fundet et par stykker mere jeg skal have gang i.

    SvarSlet