mandag den 14. marts 2011

miss piggy færdig

Min søde tante var så sød at tilbyde at læse min opgave før jeg afleverede og hvilken bedre måde er der at sige tak på end med lidt strik. Hun fik det sjal jeg startede på her, jeg synes alligevel ikke farven var helt mig, men til min tante passer den fint. Det endte med at se sådan ud


Jeg må indrømme at det ikke var favorit strikken til sidst, det var jo nærmest uendelige vrangpinde, jeg er klart mere til ret eller mønster, eller bare alt andet end vrang. Men det blev pænt, jeg overvejer et strikke et mere, bare i en anden farve og måske større blade, men alt ialt godt tilfreds.

Begge drengene er hjemme syge idag, dog ikke med samme sygdom så mon ikke de når at smitte hindanden, den lille dreng er lige vågnet af sin middagslur, men når man ligger sådan her

med hovedet ud over kantet kan middagsluren ikke holde evigt.

god mandag til jer alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar