fredag den 19. april 2013

Slutspurt

 
Jeg kæmper, dette babytæppe har taget en evighed. Og selv om jeg næsten har monogam undervejs, synes jeg bare ikke at det skrider fremad. Neverkont tager åbenbart en h.. lang tid at strikke, den var jeg ikke helt forberedt på. Alt i alt kommer jeg til at bruge over 100 timer på dette ene stykke strik. Men nu hjælper det på det, jeg mangler 6 ud af 31 rækker før jeg skal lukke af, derfor har jeg sat en slutspurt ind, nu skal det være færdigt. Al ledig tid bliver brugt på det.
Det hjælper også på motivationen at min nevø er blevet født. Som jeg nævnte her fødte hun min niece et pænt stykke tid før termin. Det gjorde hun også denne gang, så den dreng der skulle komme midt i maj blev født påskedag. Det gør jo også jeg skal skynde mig at blive færdig så han kan få sit babytæppe når han skal sove til middag i det kølige forår.
Det skal da lige siges at mor og barn har det godt, de kom hjem i mandags og er ved at vænne sig til at være en familie på 4. 
 
 

Mig tilbage til tæppet.....

2 kommentarer:

  1. Det bliver SÅ fint - umagen værd !
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  2. Tak, det håber jeg. Og jeg gør det jo med glæde for jeg ved min søster sætter pris på det, men jeg glæder mig til det er færdigt og mine andre projekter også kan få noget opmærksomhed.

    Maja

    SvarSlet