lørdag den 16. februar 2013

Den spæde begyndelse

Når man føler at man er lidt bagud med alt andet, giver det lidt luft at være på forkant bare et enkelt sted, derfor er vi så småt begyndt at byde påsken velkommen.
Vinterferien er over os, den næste uge står i hyggens tegn, for drengene altså. Jeg skal skrive opgave og manden skal på arbejde, så det bliver bedsteforældrene der får glæden af to drenge der så småt er begyndt at mærke forårskådheden.

Jeg kan mærke at lysten og overskuddet til at blogge er ved at vende tilbage og selvom jeg ikke har ret meget at de ting jeg har lavet hjemme, kan jeg kun forestille mig at der kommer til at ske noget mere her på bloggen det næste stykke tid. (Om ikke andet er det altid godt med en overspringshandling når man skal skrive opgave;) )


Ingen kommentarer:

Send en kommentar