lørdag den 20. november 2010

det kribler i fingerne....

Jeg var i Odense idag sammen med den store dreng og min mor, vi skulle til familie hygge Vi kom i god tid, så vi kunne da lige kigge forbi Tantegrøn. Jeg kom da også hjem med mere garn i tasken. Hvad er det med garnbutikker, jeg når dårligt inden af døren før jeg overvudere mine evner inden for strikkehastighed, men også evnen til at spare resten af måneden. For man skal da lige have den, og den, og den, og, og, og......

Er jeg den eneste der er garn-oholiter, er jeg den eneste der bare lige skal have en nøgle mere, en nøgle er da ikke ret meget.
meeen jeg har da også været på lageret for at finde noget garn til halsedisser til drengene.

2 kommentarer:

  1. Ihh, jeg kender dette fænomen alt for godt, Jeg håber du fandt noget godt og uundværeligt ved tanterne.

    SvarSlet
  2. hej Josefine
    det er lidt af et problem, men der er kommet nogle skønne ting ud af det.

    SvarSlet